بهترین دستگاه تصفیه آب

  • ۰
  • ۰

همیشه با خرید یک دستگاه جدید، می خواهید آن دستگاه را راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید. برخی از لوازم خانگی برای استفاده آسان خریداری و روشن می شوند و برخی از لوازم آشپزخانه مانند چرخ گوشت، آبمیوه گیری و مواردی از این دست به سادگی باید به پریز وصل شوند و دکمه ای را برای راه اندازی فشار دهید. برخی از لوازم خانگی نیاز به کمی تخصص دارند اما با کمی حوصله می توانید آنها را نصب کنید مانند اجاق گاز یا تلویزیون و کمتر کسی با نصب این وسایل آشنایی ندارد. اما دسته آخر لوازم برقی هستند که نیاز به تخصص و تجربه کافی در زمینه راه اندازی دارند. همین امر در مورد فیلتر آب خانگی نیز صدق می کند، زیرا مطمئناً حداقل یک بار آن را نصب و راه اندازی کرده اید یا چندین بار آن را در خانه خود نصب و اجرا کرده اید. نصب دستگاه تصفیه آب کار سختی نیست و مانند شکستن شاخ غول نیست، اما اگر در مراحل نصب دستگاه تصفیه آب نکاتی رعایت نشود یا قطعات به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند، می توان دستگاه تصفیه آب را انجام داد. آسیب دیده و از مشکلات رنج می برند موارد زیادی را دیده ام که برخی از مشتریان پس از خرید دستگاه تصفیه آب به تنهایی دستگاه تصفیه آب را نصب می کنند اما دستگاه تصفیه آب به درستی نصب نشده و در نتیجه به المنت فیلتر آسیب می رساند و تجهیزات جدید نیاز به تعویض قطعه دارد. عنصر فیلتر پمپ آب تجهیزات سوخت و ضرر اقتصادی سنگینی به مشتری وارد کرد. همیشه به خاطر داشته باشید که برای پس انداز کمی پول زیاد ضرر نکنید. پرسنل خدمات و نصاب دستگاه تصفیه آب خانگی علاوه بر نصب اولیه دستگاه تصفیه آب، نحوه استفاده از دستگاه را در هر زمان و تعمیر ایرادات احتمالی در حین استفاده به شما آموزش می دهند.

 

 

انواع خدمات نصاب تصفیه آب

نصب دستگاه تصفیه آب 

 

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی مانند دستگاه های دیگر نیاز به تخصص و دانش در آن زمینه را دارد و بایستی توسط نصاب مجرب صورت گیرد تا در هنگام نصب مشکلی برای دستگاه و فیلترهای دستگاه تصفیه آب بوجود نیاید . از آنجا که شرکت آبرسان تهران نماینده فعال بسیاری از برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد ما برای هر برند سرویس کار جداگانه ای را در نظر گرفته ایم که عبارتند از :

نصاب دستگاه تصفیه آب EasyWell

نصاب دستگاه تصفیه آب AquaJoy

نصاب دستگاه تصفیه آب Fluxtek

نصاب دستگاه تصفیه آب C.C.K

و دیگر برندهای دستگاه تصفیه آب.

 

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

فیلترهای دستگاه تصفیه آب بایستی در زمان اعلام شده از سوی شرکت تولید کننده فیلتر تصفیه آب تعویض شوند تا کیفیت آب شرب سالم و پایدار بماند . تعویض فیلترها بایستی توسط سرویس کار انجام پذیرد چرا که فیلترها به هنگام نصب و بلافاصله پس از آن باید شستشو شوند تا آلودگی های فیلترها خارج شود و وارد مخزن ذخیره آب تصفیه نشود . اکثر مشتریان با این تصور که تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب کار راحتی می باشد اقدام به تعویض فیلترها می کنند و باعث خرابی فیلتر اصلی و طی آن خرابی مخزن می شوند . نصاب دستگاه تصفیه آب می تواند پس از اتمام مراحل نصب دستگاه تصفیه آب، فیلترها را نیز برای شما تعویض کند تا شما دوبار هزینه انجام خدمات را پرداخت نکنید و فقط با اندک هزینه اضافه تری نسبت به نصب دستگاه تصفیه آب، از این خدمت برخوردار شوید.

 

تعمیر دستگاه تصفیه آب

هر دستگاهی ممکن است بر اثر کارکرد و مرور زمان فرسوده و خراب شود . تعویض قطعات در دستگاه تصفیه آب ممکن است راحت به نظر برسد اما تشخیص عیب دستگاه و تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب ، کار راحتی نیست و ممکن است دستگاه را دچار آسیب های بیشتری کند . نصاب تصفیه آب ما با تجربه بالایی که در زمینه کاری خود دارند ، عیب دستگاه را به راحتی تشخیص داده و با استفاده از قطعات با کیفیت اقدام به راه اندازی مجدد دستگاه می نمایند.

 

جابجایی دستگاه تصفیه آب

ممکن است برخی از مشتریان به دلیل جابجایی محل سکونت خود ، نیاز به جابجا کردن دستگاه تصفیه آب خود پیدا کنند . نصاب دستگاه تصفیه آب شرکت آبرسان تهران قبل از جابجایی ، ساعت و روز جابجایی را با مشتری هماهنگ کرده و در آن روز دستگاه را از محل قدیم خود باز کرده و در همان ساعت به محل جدید منتقل و نصب می نمایند . جابجایی دستگاه تصفیه آب توسط نصاب دستگاه تصفیه آب این مزیت را برای شما دارد که نصاب دستگاه تصفیه آب شما را شخصاً جابجا خواهد کرد و این کار باعث می شود که هیچ آسیبی به تصفیه آب شما وارد نشود.

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۱۰/۱۲
  • abresan abresan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی