بهترین دستگاه تصفیه آب

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
گاهی ممکن است آبی که از دستگاه تصفیه آب خارج می شود حالت کدر داشته باشد و حباب هایی در آن به وجود آمده باشد. وجود حباب های ریز و رنگ متفاوت آب اغلب مردم را نگران می کند و احساس می کنند آب دستگاه تصفیه غیر قابل شرب است و یا مواد شیمیایی مضری درون آب وجود دارد.
ولی اینطور نیست شما باید ابتدا سختی آب را در نظر بگیرید.
در یک دستگاه تصفیه آب خانگی که دقت بسیار بالایی دارد، نظیر دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یا همان دستگاه آب شیرین کن ، سختی آب خروجی باید بین 60 تا 90 ppm باشد.
در غیر اینصورت دستگاه شما دچار مشکل شده است و باید برای حل آن اقدام کرد. سختی آب را بوسیله دستگاه سختی سنج آب اندازه گیری می کنند.
این مشکل می تواند به دلیل نیاز به تعویض فیلترها باشد.
جهت درخواست سرویسکار برای تعمیر دستگاه تصفیه آب با شرکت آبرسان تهران تماس حاصل فرمایید.

  • abresan abresan
  • ۰
  • ۰

مبتکران یک بطری خوردنی ساخته اند که می تواند دنیا را از شر ضایعات پلاستیکی نجات دهد.

این بطری از مواد خوراکی ساخته شده و شبیه عروس دریایی است که می تواند به صنعت بطری های پلاستیکی آب پایان دهد.
 بطری Ooho  از شیوه سرو چای یک سرآشپز اسپانیایی که محفظه های خوراکی کوچک پر شده از آب میوه را به چای در حال جوشیدن اضافه می کند الهام گرفته شده است.

نکته اصلی در تولید آب به شکل یخ جامد در طول محفظه سازی این است که امکان شکل گیری کره های بزرگ تری فراهم شده و از سوی دیگر کلسیم و جلبک همچنان در غشای حفظ می شوند.
بطری های Ooho در برخی از شهرهای اروپایی آزمایش شده است اما محققان می گویند هنوز باید اقدامات بیشتری برای تکمیل بهتر آن صورت گیرد چرا که این بطری ها هنوز کوچکند و آب زیادی را نمی توان در آن نگه داشت و از سوی دیگر امکان بسته شدن دوباره در آن وجود ندارد.


مقالات بیشتر را در وب سایت آبرسان تهران دنبال کنید.








  • abresan abresan
  • ۰
  • ۰

آب معدنی به خودی خود مفید و آبی گوارا و سالم است.

اما بطری های پلاستیکی در معرض نور آفتاب قرار می گیرند و می تواند برای سلامتی مضر باشد و موجب بروز بسیاری امراض مانند سرطان شود.

با قرار دادن بطری ها در معرض آفتاب مشتقات نفتی پلاستیک جدا شده و وارد آب می‌شود.

ترکیبات شیـمیایی موجـود در بطری‌های پلاستیکی، بیشترین تأثیر خود را بر غدد چربی و لنفاوی می‌گذارد و در برخی بافت‌های بدن، باعث بروز تومور می‌شوند.

برخی از افراد این بطری ها را در فریزر می گذارند تا یخ بزند و بتوانند خارج از منزل آبی خنک و گوارا بنوشند.

اما این کار نادست است زیرا این بطری ها به گونه ای طراحی شده اند که برای شرایط سرد و خنک است، نه انجماد.


هر چند که این بطری‌ها در شرایط مناسب نگهداری، ضرری ندارند، ولی سعی کنید در مواقعی که به شیشه آب دسترسی ندارید (مثل بیرون منزل) و در مواقع ضرورت، از این بطری‌های پلاستیکی استفاده کنید. استفاده مداوم و همیشگی از بطری‌ها توصیه نمی‌شود، زیرا متخصصان هشدار دادند نوشیدن آب از بطری‌های پلاستیکی، خطر داخل شدن مواد شیمیایی سمی به درون بدن را تا 70 درصد افزایش می‌دهد.


چرا نوشیدن آب معدنی ضرر دارد

  • abresan abresan
  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه تصفیه آب برای سلامتی کلیه ها و به طور کل سلامت بدن اهمیت دارد.

اما همانطور که می دانید نگه داری و تعویض فیلتر دستگاه نیز مهم می باشد.

شرکت آبرسان تهران برای دستگاه هایی را که نصب می کند در زمان تعویض فیلتر به شخص خریدار زمان را پیامک میکند یا تماس گرفته می شود.

اما علیرغم اطلاع رسانی برخی افراد فراموش می کنند یا  اهمیت نمی دهند .

این موضوع سطح کیفیت آب را پایین می آورد یا حتی ممکن است با بیشتر گذشتن زمان مواد موجود در فیلترها در آب حل شود و امراض گوناگونی را به وجود آورد.

در دستگاه های تصفیه آب کلر و مواد ضد عفونی کننده حذف می شوند ، آبی که در مخزن ذخیره می شود را نمی توان به مدت طولانی ذخیره کرد چون مانند آبهای معدنی مواد نگهدارنده ندارد

  • abresan abresan
  • ۰
  • ۰
اب اشامیدنی و اب معدنی تفاوت اندکی با یکدیگر دارند. و هر دو از نظر سلامت تضمین شده هستند.
برای تهیه آب های معدنی ، استاندار های مشخصی تعریف شده است به صورتی که آب معدنی باید از سفره ها و چشمه های آب معدنی که معمولاً در مناطق کوهستانی، بکر و دور از فضولات انسانی و حیوانی است تهیه گردد اما برای آب آشامیدنی این استاندارد وجود ندارد و فقط آب باید بهداشتی و عاری از هر گونه میکروب باشد .
 حتی یک کارخانه آب اشامیدنی می تواند درکنار یک شهرک صنعتی باشد.چرا که در صورت آلوده شدن آب ، می‌توان آن را با فرآیندها و تغییرات شیمیایی از هر گونه آلودگی‌ پاک کرد.
اما برای تهیه اب معدنی نمی توان از روش های شیمیایی برای تهیه آب استفاده کرد.



  • abresan abresan
  • ۰
  • ۰

کلیه ها وظیفه تصفیه خون در بدن را برعهده دارند و همچنین دفع سموم و مایعات از این طریق انجام می شود.

قابل ذکر است که انباشتگی مواد دفعی زیاد در کلیه آن را ضعیف می کند .کلیه ها برای سالم ماندن باید تمام مواد دفعی را دفع کنند این در صورتی است که اگر خون اسیدی باشداین موادبه دیواره ها می چسبد.

در دستگاه های تصفیه آب علاوه بر حذف مواد زاید آب از فیلتر های مینرال یا قلیایی کننده استفاده می شود که نوشیدن این آب کمک شایانی به حفظ مواد معدنی موجود در بدن و سلامتی می شود. یکی از مهمترین تاثیرات آب یونیزه قلیایی، خالص سازی و کمک به دفع مواد زائد از بدن است.

آب قلیایی سبک و کم حجم است و قابلیت حل کردن چربی ها در خود را دارد.

در جریان مصرف آب قلیایی به دلیل تسریع در جذب آب ادار زودتر تشکیل می شود و سموم را از بدن می زداید.



دستگاه تصفیه آب

  • abresan abresan