بهترین دستگاه تصفیه آب

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه محصولات بی شماری در دنیا تولید می شود که هر کدام از این محصولات توسط کشوری با کیفیت متفاوت تولید می شود. همه ما در هنگام خرید محصولات، به فکر تهیه یک وسیله و محصول خوب با قیمت مناسب هستیم که سال ها بدون شکست برای ما کار کند. اما با افزایش روزافزون تولیدکنندگان و ورود کالاهای بی کیفیت به ویژه کالاهای چینی، دستیابی به کالاهای باکیفیت دشوار و در بسیاری از موارد غیرممکن است، زیرا کالاهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که هیچ تفاوتی با کالاهای چینی ندارند. . کالای اصلی و این سوال می تواند گمراه کننده باشد و منجر به خرید کالای غیر اصل و تقلبی شود. در بسیاری از موارد، فروشندگان به هرج و مرج بازار کمک کرده اند و به جای اصل، تقلبی می فروشند. اما برای خرید محصول با کیفیت چه باید کرد؟

اولین مورد این است که در مورد محصولی که می خواهید بخرید تحقیق کنید. اما چگونه؟ برای این کار می توانید در اینترنت درباره محصول مورد نظر تحقیق کنید، نظرات کاربران و مشتریان را مطالعه کنید و از میزان رضایت یا نارضایتی آنها مطلع شوید. دوم، از شرکت های معروفی که سال هاست در این زمینه حضور دارند، مشاوره بگیرید. شما مجبور نیستید حرف کسی را قبول کنید. می توانید خلاصه ای از نظرات فروشنده را مشاهده کنید و محصولات خوب را خریداری کنید.

 

 

خرید دستگاه تصفیه آب به همان اندازه سخت است زیرا دستگاه های چینی بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد که مارک های اصلی را کپی می کنند که در بسیاری از وب سایت ها موجود است و ثانیاً فروشندگان زیادی در زمینه دستگاه تصفیه آب وجود دارند که می خواهند با فروش محصولات غیر اورجینال کسب درآمد کنید سود زیادی ببرید. این فروشندگان معمولاً قبل از اینکه به مشاغل دیگر بروند یک سال یا بیشتر کار می کنند. به شما توصیه می کنیم به این فروشندگان اعتماد نکنید.

اما ما می خواهیم یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت را به شما معرفی کنیم و مشخصات دستگاه تصفیه آب را بررسی کرده و دلیل اصل و خوب بودن این برند را توضیح دهیم. دستگاه تصفیه آب فلوکستک یکی از برندهایی است که می خواهیم توضیح دهیم و نشان دهیم که چرا دستگاه تصفیه آب فلوکستک یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب در ایران است.

دستگاه تصفیه آب فلوکستک یک برند آمریکایی است و مدت زیادی است که در تایوان تولید می شود. دستگاه تصفیه آب فلوکستک باکیفیت ترین دستگاه تصفیه آب در ایران و حتی جهان می باشد که به جرات می توان گفت با کیفیت ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد و هیچ برند دیگری توان رقابت با این برند را ندارد.

دستگاه تصفیه آب فلوکستک یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس با فیلتر غشایی اسمز معکوس یا فیلتر RO است. تمامی دستگاه های تصفیه آب که قادر به تصفیه 90 درصد آب هستند دارای فیلتر ممبران یا RO هستند و فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب Fluxtech همان فیلتر غشایی سایر دستگاه ها می باشد.

دستگاه های تصفیه آب فلوکستک دارای شش فیلتر می باشند که از این شش فیلتر 5 فیلتر جزء فیلتر ثابت و فیلتر اصلی در دستگاه های تصفیه آب فلوکستک می باشد و باید در تمامی دستگاه های تصفیه آب وجود داشته باشد در حالی که فیلتر ششم و فیلترهای بعدی بر اساس سلیقه مشتری قابل سفارش هستند. بر روی دستگاه قرار داده شده است.

دستگاه های تصفیه آب فلاکستک در اشکال و مدل های مختلف تولید می شوند، چهار مدل از نوع شاسی یا روکش معروف به مدل های نیمکتی و دو مدل آن ها زیر سینک که فیلتر دستگاه در آن دیده می شود، مدل های معدنی و مدل قلیایی، معروف به مدل اچ دی با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد.

 

مشخصات مدل های Fluxtek HD
 

 

دستگاه تصفیه آب Fluxtech یک دستگاه اسمز معکوس با یک فیلتر غشایی در آن است. در هر دستگاه تصفیه آب با فیلتر ممبران یا اسمز معکوس به دلیل اثر فشرده سازی فیلتر ممبران باید یک سری قطعات الکتریکی مانند پمپ آب، ترانسفورماتور برق، شیر برقی، کلید فشار ضعیف و کلید فشار قوی فیلتر وجود داشته باشد. . دستگاه تصفیه آب به صورت خودکار کار می کند. علاوه بر این قطعات باید یک مخزن ذخیره برای تصفیه آب نیز وجود داشته باشد که مجموعه این قطعات یک دستگاه تصفیه آب برقی خوب و باکیفیت را تشکیل می دهد. حال به توضیح قطعات دستگاه تصفیه آب می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب ترانس فلوکستک
قطعات الکتریکی دستگاه تصفیه آب از برق 24 ولت 2 آمپر استفاده می کند. برای تولید این مقدار ولتاژ به یک مبدل برق یا ترانسفورماتور در دستگاه تصفیه آب نیاز است. ترانسفورماتورهای دستگاه های تصفیه آب Fluxtech بهترین نوع ترانسفورماتورهای الکتریکی با هسته های کویل مسی با کیفیت بالا هستند که می توانند نوسانات برق را به خوبی تحمل کنند.

پمپ تصفیه آب فلوکستک
پمپ تصفیه آب Fluxtec یک پمپ 24 ولتی بسیار قدرتمند است که می تواند فشاری معادل 120 Psi در داخل دستگاه تصفیه آب ایجاد کند که حتی از یک پمپ ساختمانی هم بیشتر است. یک پمپ آب در دستگاه تصفیه آب برای ایجاد فشار برای حرکت آب از طریق فیلتر غشایی مورد نیاز است.

شیر برقی تصفیه آب فلوکستک
در دستگاه های تصفیه آب جدید از دستگاه کنترل جریان آب به نام شیر برقی برای جلوگیری از هدر رفتن آب در هنگام خاموش شدن دستگاه تصفیه آب استفاده می شود. همانطور که از نام این قطعه مشخص است، یک شیر اتوماتیک است که می تواند به طور خودکار ورود و تخلیه آب به دستگاه را کنترل کند و از هدر رفتن آب و آسیب زودهنگام دستگاه تصفیه آب جلوگیری کند.

کلید کنترل دستگاه تصفیه آب فلوکستک
در دستگاه تصفیه آب فلوکستک دو کلید فشار کم و فشار قوی وجود دارد که به ترتیب روشن و خاموش و عملکرد خودکار دستگاه تصفیه آب را کنترل می کنند.

 

  • abresan abresan